Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre

Åh, nu när jag har börjat kolla på bilder är det svårt att sluta! Och när man sedan har publicerat dem här känns det som att de är förevigade på något sätt. Dels för att de nu finns med i min "dagbok" och dels för att nu kan de inte försvinna. Jag menar, om min dator skulle paja en dag och allt som fanns på den skulle försvinna så finns ju alla bilder kvar här på bloggen. I arkivet. När mamma och jag var i Turkiet höstlovet 2005, tror jag det var, tog vi massor med fina bilder men nu har de försvunnit! Vi kan inte hitta dem på någons dator. Och jag vill inte det ska hända en gång till.

De här är bilder från höstlovet 2006. Mamma och jag åkte till Amsterdam för att hälsa på min gudmor och hennes första dotter, nu har hon två. Mirthe och Sophie. Jag har aldrig sett Sophie! Jag har inte sett min gudmor på snart tre år. Hotellet med tavlan (den näst sista bilden) kommer jag aldrig glömma, HAHA!

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

visst var det bra? :P den där bilden från sjuan är bra ocharmig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback