Poor Mowgli

Requiem Pour Un Con säger (21:40):
japp xD det blir säkert jättemysigt. just det, är det okej att bioplatserna är lite på kanten? inte helt i kanten, men nästan.  
retesia säger (21:41):
jadå   bara man ser duken så är jag nöjd!  
Requiem Pour Un Con säger (21:41):
xD eller då kan du få sitta i ett hörn, om du tycker det är roligare? det finns säkert någon liten vrå ledig
Requiem Pour Un Con säger (21:42):
*så
retesia säger (21:42):
jaaaa precis vad jag vill   jag kanske rentav hittar Pete där inne! hahaha xD
Requiem Pour Un Con säger (21:44):
ooh, det vore ju det bästa! du kan sitta där och diskutera hans djupa låttexter och se saker ur hans synvinkel! finns det någon plats för mig i hörnet? man måste ju ta varenda chans man kan att få snacka med pete!
retesia säger (21:45):
jag ska klistra in det här på min blogg   du vet, pete är ju stamgäst där


Kommentarer
Postat av: Pete

you talking to me?

2009-09-29 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback