The Scientist

Ingen uppdatering idag. Än. Jag har suttit med matteboken uppkörd i ansiktet och försökt förstå. På lektionerna är allt jätteenkelt för han går bara igenom metoderna på det allra enklaste sättet. I boken finns det svårare uppgifter som han aldrig låter oss lösa. Fan vad jag saknar Kristoffer nu. Tomas (vår lärare nu) verkar tro vi är korkade. Och det är just vad jag känner mig när jag sitter med de svåra uppgifterna!

Det där kanske var obegripligt att förstå. Men jag gillar inte vår mattelärare nu. Och matteboken är jätterörig. Just nu känns det som att jag hatar allt som har med förändringar att göra! Jag saknar bara allt. Jag har inte ens någon kompis i klassen. Jag fördriver rasterna med musik eller med att lyssna på de andras prat. Och på varje lektion längtar jag bara till vi slutar för dagen. Take me back to the start...



Kommentarer
Postat av: gösta bergman

det blir bättre =)Matteboken kan vi tyvärr inte göra något med men några i våran gamla klass ska ha pic-nic eller grillning :D vid sätra. Och det kan vi väl gå på =) nästa helg var det tror jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback