Tjugofem

Okej allihopa: IDAG ÄR DET TJUGOFEM DAGAR KVAR TILL MUSE KOMMER HIT! Alltså... tjugofem dagar. *Håller händerna för ansiktet och ler och skriker*. Och om exakt tjugofem dagar kommer vi stå där, eller sitta, vid staketet. Troligtvis fälla en tår, och PEPPA SOM FAN. Vi kommer få höra alla låtar som betyder mest för mig. Som är de bästa låtar jag någonsin hört. Hysteria, Stockholm Syndrome, Map of the Problematique, Plug in Baby, MK Ultra. Sedan kommer de kanske inte direkt spela Easily, Fury, Glorious, Citizen Erased och många andra MEN, de kan ju inte direkt köra alla sina låtar? Jag älskar ju alla. Och JA, jag gör det. Alltså: AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH! Muse. Muse. Muse. Muse. Det går verkligen inte att hålla sig till ämnet när jag pratar om det här! Jag vill bara skrika ut hur jävla glad jag är. ALLA måste få veta. Det känns verkligen så. Jag vet inte vad jag ska säga mer. Det här är så himla bra, bäst, bättre än allt. JAG ÄLSKAR MUSE. Och nu ska jag få se dem. Igen. På nära håll. Tjugofem dagar bara!



Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

jag vet inte vad jag ska säfa xD, det är liksom lite flummigt tycker jag själv. ;D

2009-09-29 @ 20:22:18
Postat av: sara

Åååh kommer bli sååå bäst! Men hur länge ska ni köa?:D

Postat av: Emelie

ÅHÅHÅHÅH :D kommer.. vara det bästa som hänt mej. den dagen, dagen innan. ALLT :D

hoppas att dom kör BLISSSS :O:O:D

2009-10-04 @ 02:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback