How I hope that you're still here when I return




Jag har redan använt övertexten en gång förut men jag tyckte den passade bättre nu än någonsin. Jag började med det här inlägget (la in bilden alltså) för över en halvtimme sedan men det är så svårt att slita sig från msn nu! Jag vill inte åka ifrån alla människor... Okej, nu lät det som att jag har hundra vänner. Men jag menar snarare att jag inte vill åka ifrån några speciella personer. Om en och en halv timme kommer taxin.

Jag kommer sakna er så jävla mycket. Jag ska försöka uppdatera här någon gång om dagen om jag får tag på internet där nere vilket jag måste göra. Ha det så bra i kära Sverige, jag älskar er och saknar er redan!


Kommentarer
Postat av: Flays

SAKNAR DIG TESSAN! <3

2010-02-08 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback