Thailand



Orkade inte ladda in fler bilder på datorn så det får bli en bild på annanasjuicen från igår.

Idag har vi gjort absolut ingenting. Eller ja, i stort sett i alla fall. Och än så länge. Joakim kom inte hem igår för han sov över hos några random people efter att de hade varit ute och festat. Basti kom hem efter att jag hade lagt mig (även om jag la mig vid tre). Jag tror han kom vid fem eller något. Ikväll ska vi på en elefantshow som jag hoppas blir häftigt! Jag vet inte exakt vad de ska göra men det låter spännande i alla fall...

Idag är det Alla Hjärtans Dag också. Plus att det är det kinesiska nyåret natten till i morgon. Vi är ju i Thailand men de firar det nästan lika mycket här också. Nästa år (eller ja, "år") är tigerns år vilket är det året Joakim är född i! Själv är jag född i hundens år, haha. Och alla 93:or är födda i tuppens år tror jag det är. Så det ska bli spännande att se hur de firar det här... lär bli ganska mycket firande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback