Thailand


Sawasdee ka! Jag ber om ursäkt för väldigt lite inlägg, eller ja, inga alls, de senaste dagarna. Men Internet slutade fungera så där ständigt så jag ville spara mina minuter till mejl istället. Mamma och pappa vill ju också använda, och Basti för den delen, så de tar slut ganska fort. Fast jag köper ju alltid mer… men ändå. De senaste dagarna har vi inte gjort så mycket speciellt. Joakim åkte hem i tisdags förmiddag så det är ju lite tråkigt… Vi har mest bara varit på stranden, badat och ätit på mysiga restauranger vid vattnet. Det är väl egentligen det man ska göra på semestrar? Även om detta inte är enbart semester för mig. Fast ja, ska jag vara ärlig har jag pluggat extremt lite, vilket ju inte är så bra…

 

I morgon fyller mamma 52 så jag antar att vi ska fira henne på något sätt. Sedan ska mamma och jag åka och ”shoppa” i Phuket Town någon dag tror jag. Sedan på måndag åker vi hem! Jag kommer nog låta lite tragisk nu men jag längtar faktiskt. Å ena sidan vill jag stanna för det är så underbart här, speciellt när jag vant mig vid värmen och allt. Men det finns saker hemma jag saknar. Jag laddar inte upp någon bild för det tar så lång tid och jag vill spara på minuterna. Vi hörs snart igen!

 


Kommentarer
Postat av: FLAAAAAYS SOM SAKNAR TESSAN!

KOM HEM JAG SAKNAR IHJÄL MIG EFTER DIG! <3333333

2010-02-23 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback