You make it real for me


Oj oj, det blev inget skrivet här igår minsann. Och idag har jag inte så mycket att säga heller. Mest att jag är putt över att jag märkte att mina fina Acnejeans har börjat bli utslitna idag. Ett hål mellan benen börjar växa mer och mer! Neej! Då måste jag köpa ett par nya och det har jag ju inte råd med heller.

Jag hinner nog inte köpa Roskildebiljetter innan vi åker, som jag skulle gjort, men när jag kommer tillbaka kommer jag vara pankare. Flygbiljetter och hotell till London/Wembley måste inhandlas också! Tur att det inte direkt är bråttom. Jag måste dock ringa och säga att vi ska hämta ut biljetterna där också... suck.

På fredag har vi biologiprov och vår lärare har inte varit här på hela veckan! Bra va? Ingen kan fråga saker de undrar om och jag fick idag reda på att vi inte har runt tio sidor i boken som jag hade börjat plugga på! Vilket visserligen är bra, men ändå lite jobbigt. Nu tjatar jag för mycket! Usch då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback