Hate this and I'll love you




Efter skolan idag åkte Flays och jag till Friberga för hon ville leta upp en bok där det stod hur man skrev krönikor. Efter hjälp av både Patrik och vår lärare från sjuan Malin hittade vi boken men där i stod om allt förutom krönikor!
Så Flays fick lite andra papper de hade, bland annat en jävligt rolig krönika om rökförbudet på caféer och barer.
Jag förstod inte riktigt vad krönikören hade för åsikt, om han gillade det eller inte, men han skrev i alla fall bra.

Efter det gick vi till Mörby där jag kollade på en tröja från H&M! Jag såg den senast vi var där och fastnade lite för den. Så jag köpte den, 100% bomull och sådär mysigt gosig på insidan. Efter att ha sagt hejdå till Flays hade jag tänkt åka till Täby och köpa en jättefin tröja jag hittade på BikBok igår men de nedrans bussarna hindrade mig! Jag stod och väntade på 604V på rätt hållplats när den kör förbi och stannar på 611 och 613's hållplats! Jag springer efter men hinner inte med. Sedan tänker jag "vafan, då åker jag hem då" eftersom nästa 604V inte går förrän om en halvtimme och kollar när bussarna hem går, men de gick ingen bra tid. Så jag går in i Mörby för att kolla när 604H går och då ser jag en till 604V som precis lämnar stationen, rätt station! Vad i helvete. Så jag missade den också, hade jag gått in i Mörby en halvminut tidigare hade jag hunnit! Halft kokande kollar jag när nästa buss hem går vilken var om fyra minuter. När jag går ut ur Mörby ser jag en 611'a som inte ska komma men som kommer! Så jag tar den hem. Jävla bussar. Nu ska jag redigera lite bilder för att bli glad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback