This feeling won't go


Tjenis penis på er. Och nej, jag brukar inte säga så men Flays brukar så nu har jag också börjat med det! Jobbigt. Inte för att det här har med saken att göra men jag kom precis på att det jag vill mest av allt i världen just nu är att höra Fury live. Jag lyssnar nämligen på den nu. Så nu vet ni det! Tänk om de spelar den på Wembley!

I alla fall, jag kom hem från stan ett litet tag sedan där jag var med Mimmi, Gaby, Cajsa och Madde! Vi kollade i roliga second hand-butiker och jag kom förvånansvärt nog hem med en hel del grejer faktiskt! En liten väska, en väst och en kavaj! Så nu är man lite pankare än förut. Jag kollade precis hur mycket pengar jag har och som tur är räcker de nog fortfarande till flygbiljett och hotell i London. Vi måste boka snart nu ju!



Jag insåg inte förrän nu att kavajen och västen är väldligt lika och att jag alltid köper gubbkläder! Men jag älskar det! Så det är inget fel med det. Jag provade dock en väldigt söt klänning på Beyond Retro, rosa- och vitrandig. Men den var lite för stor och jag orkade inte köpa den för att sedan behöva sy in den. Det är ju inte lika lätt med klänningar som byxor, känns det som? Nu ska jag i alla fall laga middag! Väskan får ni se lite senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback