Sexton


Jag var tvungen att publicera det förra inlägget, haha, så kul! Jag tror faktiskt inte Chris sjunger Felicia i Yellow, men man vet ju aldrig! Han kanske sjunger det på något hemligt ställe som man inte har tänkt på, man kan ju aldrig vara säker, som sagt. ;) Nu ska jag lägga upp lite bilder från min födelsedag! Jag tog inte så många men några i alla fall. Som förra året åt vi middag hos min bror, dock min andra bror nu, och bowlade efter, dock i Täby nu. Haha. På dagen var jag i skolan bara, halv tio till halv fem. Det var lite kul att ingen visste att jag fyllde år (eftersom Klara som i stort sett är den enda som vet när jag fyller år var sjuk) förrän Agnes kom på det på biologilektionen mitt under dagen. Då sjöng alla i alla fall! Tackar för det!


Väckning vid sju av Basti, pappa och mamma. Snark på det...


Prinsesstårta som vanligt, ingen födelsedag är en födelsedag utan prinsesstårta!


En sjukt snygg vägg i Bastis lägenhet! Om jag hade en sån hade jag markerat ut alla ställen jag sett Muse på.


En annan snygg vägg i Bastis lägenhet! Även om strykbrädan sabbar det lite kanske...


Somebody's cooking in the kitchen... hoho.


Basti i sina snygga Nudiejeans! Hans bowlingteknik var... annorlunda, men han slog mig med ett poäng.


Här har vi pappa med hans... också ganska egendomliga teknik.


Ingen bild på mig när jag bowlar, sorry! Ingen lyckades få en bra bild.


När man fyller år är det tillåtet att bli tjock.


Det här känns som en upprepning av förra året... en bild på ett bowlingklot!

Som ni kanske förstår (eller inte förstår) så började jag på det här inlägget väldigt länge sedan. Men sen kom det massa andra saker emellan så jag hann inte avsluta det förrän nu! Japp, så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback