Felicia är så smart...


Teresia säger (19:13):
jag lyssnar på låten med ditt namn i ^^ :D
For you I'd bleed myself dry säger (19:13):
Åh vad är det för låt? :D
Yellow?
Teresia säger (19:14):
Japp!
ser man inte det i msn? xD
For you I'd bleed myself dry säger (19:14):
Sjunger dom Felicia i den? :O
Teresia säger (19:14):
HAHA
Teresia säger (19:15):
ditt MSN-namn xD
For you I'd bleed myself dry säger (19:15):
JAHA
HAHAHAHAHHAA
HAHAHAHHAHA
AHAHAHHAHAHAHAHA
Teresia säger (19:15):
HAHAHAHAHAHHA XD
For you I'd bleed myself dry säger (19:15):
HAHAHAHAA
AHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
OMG
Förlåt för min brutalt dumma hjärna :P
Nu fattade jag. XD


Kommentarer
Postat av: Flays

HAHAHAHAHAHAHHAAHA jag pissar på mig XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback