I forgive you every single time



How can you always be late for your arrival? You know I forgive you every single time.

Usch vad ful bloggen känns. Men oroa er inte, jag ska inte byta design igen! Jag syftade mer på inläggen. Har inte haft så mycket fint att lägga ut de senate dagarna. Har inte haft så mycket att säga över huvud taget faktiskt!

Idag har jag i alla fall åkt till Täby Centrum och köpt en present till min kära kusin Sandra. Jag ska inte avslöja vad in case hon läser detta! Sedan köpte jag den fina tröjan från BikBok jag tittat på förut för hälften av pengarna jag fick av Basti i present. Jag fick en sånt här Täby Centrum-presentkort. Jag ska visa den lite senare, i morgon kanske. Jag älskar den! Ryggen är så fin. Plus att den var väldigt billig. Hoppas bara kvalitén är okej också. Nu måste jag fixa ihop någon middag eftersom jag är ensam hemma, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback