LEVI STRAUSS


Jag önskar att alla inlägg från förra året typ, försvann in i arkivet när det blir ett nytt år. Jag vill börja på nytt! Eller jag vill ha kvar bloggen så klart. As a matter of fact så fyller min blogg tre år (höll på att skriva sju år!) i morgon! Samma dag som man börjar skolan, känns ju passande. Eller inte. Jag orkar inte börja tio över åtta i morgon! Jag måste lägga mig och sova vid tio-elva för att orka upp vid sju i morgon. Suck.

I alla fall, nog om det. Igår fick jag värsta infallet att jag älskar gamla Levisjeans! Så jag provade några av pappas gamla trasiga. Antingen ska jag sy in dem i benen (fast att de är gigantiska i midjan) eller så ska jag klippa av dem till riktigt korta shorts. Och! Jag har hittat ett par fina gamla Levisjeans 555 på blocket för bara 150 kronor! De är i storlek 29/32, jag hoppas de passar. De ska jag åka och prova i morgon! De finns i Täby. Och så har jag mejlat Hemköp i Täby Centrum om kvälls- och helgjobb! Den här gången fick jag inte tillbaka ett mejl om att det inte kom fram. Hoppas de svarar i morgon...




Kommentarer
Postat av: Din kusin Julia

Hoppas jeansen passar! :D Kram din kusin Julia.

2010-01-07 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback