Nyår 09/10


Nu känner jag att det verkligen har gått för lång tid utan att jag har skrivit någonting här! Jag hade tänkt försöka sammanfatta mitt 2009 på ett någorlunda sätt men först tänkte jag bara berätta lite om nyårsafton! För tredje eller fjärde året i rad spenderade jag den med Gösta! Det är lite pinsamt att ingen av oss kommer ihåg vad vi gjorde på nyår 06/07.

Vi var i alla fall hemma hos Gösta där Gösta hade gjort världens finaste middag! Sedan bakade vi en chokladkaka, kollade på Fantomen på Operan och Döden på Nilen. Vid tolv gick vi självklart ut på gatan för att kolla på alla fina fyrverkerier! Jag försökte även ta bilder men det blev inte så bra med alla träd i vägen överallt. Plus att jag inte hade mitt stativ med mig. Det blev även en heel del legendariska Playing With Fire-matcher. Ingen vet vem som vann mest, men det är inte det viktiga!


Det är alltid svårt att inte börja fotografera alla coola saker i Göstas hus.


Det finns även vissa saker man ångrade att man fotograferade... haha!


En mycket fin tapet som hänger på väggarna i vardagsrummet.


Det var tur att jag hade med mig två ägg annars hade inte denna blivit av!


Den enda lyckade bilden på ett fyrverkeri (som jag redan har publicerat).


Det är alltid lika kul att fotografera folk när de hoppar!


Det bästa med snön (nästan i alla fall) är att man kan skriva i den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback