She'll burn our horizons


Jag vet inte varför jag började snacka engelska där igår, men jag bara kände för det. Idag när jag gick in på bloggen upptäckte jag dock att jag hade stavat "because" som "becayse". Jag hoppas ingen trodde det var medvetet. Y och u sitter faktiskt bredvid varandra på tangentbordet! Anyways.

Vad tycker ni om min nya header då? Eller vad man nu ska kalla den. Först hade jag tänkt skriva "Hysteria" men det skulle kanske verka lite konstigt för de som inte vet vad jag syftar på. Sedan tänkte jag skriva "Muse" men det skulle kanske också verka lite konstigt, plus att om man skriver Muse någonstans så måste det vara med rätt font tycker jag. Förutom om man skriver det för hand då.

Ikväll måste jag verkligen ta tag i kemin. Terminsprov på torsdag. Och så måste jag leta fram nya block till våra två nya kurser! Fysik A och Matte B, det första mattehäftet är redan slut... så det får väl bli kvällens uppdrag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback