TIRED




Mycket fin bild på mig och Sara från igår va? Igår var en jättelyckad och rolig dag! För oss åtta som spelade laserdome på dagen blev det en lång heldag! I alla fall för mig, direkt när jag kom hem från stan började jag baka, laga mat och fixa med Spotify. Men det var det värt! Vi fick reda på mycket igår, att Emil spelar piano superfint, att Madde haft sex på de flesta, offentliga eller inte, ställen samt att Malin fortfarande föredrar turkiska killar över allt. Fast det sistnämnda kanske vi redan visste. ;)

Resten av denna dag måste jag träna på min spanskaredovisning jag ska ha i morgon och plugga biologi och matte om jag hinner (och orkar). Så bilder från gårdagen kommer senare ikväll eller i morgon! Ha en fin fortättning på dagen allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback