Separate or united, healthy or insane


Fan, helvete, fuck! Allt man kan säga. Varför har jag inte skrivit här! Jag menar, jävla lat är jag väl inte? Fast tydligen. Men nu ska jag i alla fall återuppta rutinerna och börja skriva om dagarna igen. Det känns som att jag har en hel del att ta igen! Fast det känns ändå tråkigt att skriva om allt som jag redan har gjort, så jag fortsätter bara som vanligt! Anyways, det där var nog inte så intressant.

Självklart måste jag ju lägga upp lite bilder från resan och så, så det kommer alldeles snart. Inte i detta inlägg bara! Det här inlägget får vara som ett slags "hej-på-er-igen-och-förlåt-för-att-jag-inte-har-skrivit-något-vettigt-på-tre-veckor". Jag kom fan hem för en vecka sedan och jag har inte skrivit någonting. Förutom ett då, men en gång är ingen gång. Audioslave är bajsbra förresten. Tjo!


Jag kan ju inte direkt påstå att jag hann lära mig förstå deras språk på två veckor, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback