You can't all pretend that you don't know enough to make sense


Vilken svordom använder du mest? Antagligen "fan".
Äger du en iPod? Två! Fast använder bara den nyaste, gul 4G.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Så sent som möjligt anpassat till när jag börjar skolan.
Hur många resväskor äger du? Resväskor? Ingen av dem är väl min.
Använder du flip-flops? Absolut! Fast bara på sommaren då så klart, och när man är utomlands.
Var köper du dina matvaror ifrån? Well, jag handlar inte, men familjen köper väl från Metro (ICA) i Täby Centrum antar jag.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden!
Vilken var den senaste filmen du såg? Angels & Demons i lördags.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Antagligen en (eller flera) konsertbiljett/er till Muse och en flygbiljett till där de spelade, var det nu än var.
Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, det händer rätt ofta, ja!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Black Holes & Revelations tror jag.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Jag tror ni vet... MUSE!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Veckan har inte direekt varit lång, så nej.
När var senast någon stötte på dig? Stötte och stötte... beror väl på vad man menar, men tja, förra veckan?
Vad åt du till middag senast? Lax och ris.
Använder du huvtröjor? Tja, gör jag väl.
Kan du vissla? Superbra!
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Det som snurrar mest och är vildast!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Gör de säkert.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08.
Tittade du på tecknat när du var liten? Klart jag gjorde!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Täby Centrum, Sveriges största köpcentrum tror jag?
Hur många syskon har du? Två!
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, det tror jag väl inte.
Vilken film kan du alla replikerna till? Alla Stig Helmer-filmer.
Äger du några band t-shirts? Minst fem med Muse, två med MCR och två med Coldplay. Tror det är alla...
När flög du senast? Två veckor sedan när jag flög hem från Thailand! Tog väl sammanlagt femton timmar.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Bara två, men sen är resten soffa.
Läser du för skojs skull? Yes, flera böcker just nu.
Pratar du några andra språk? Mer än svenska? Engelska och lite spanska.
Diskar du din egen disk? Om jag har gjort maten själv diskar jag ju kastruller och sånt, men annars stoppar jag det i någon av diskmaskinerna.
Har du gråtit offentligt? Japp.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Inte direkt jätteviktigt men, kanske.
Kan du kasta macka? Har aldrig i mitt liv lyckats!
Vad har du med dig in på bion? Popcorn, vatten och ibland godis.
Vem var/är din favoritlärare och varför? Of all time: Putte (svenska & SO). Just nu: Anna-Karin (kemi).
Vad har du för väder? Tö och slask!
Vilket var/är ditt favoritämne på gymnasiet? Hm... typ matte, kemi och engelska?
När sov du senast på golvet? Oj, i kön till Muse kanske? Om det nu räknas som "golv".
Vilken är din favoritdrink? Haha, ingen aning.
Gillar du din boende-situation? Vi bor ju stort och fint men, lite tråkigt att bo ensam med mamma och pappa.
Vilken är din mammas hemstad? Vimmerby (Småland).
Din pappas hemstad? Han är född i Stockholm men har bott i... Göteborg, Karlstad, Kiruna, Lund och massa andra städer.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst fyra kanske.
Vilken är din favoritfrukt? Ananas, tror jag.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Sjutton.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Jag vet inte...
Vad var det senaste du åt? Köttfärspaj!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta tror jag, men det är nog rätt lika.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Haha, min gammelmormor hette Theresia i mellannamn.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag säger "lyssna på Muse!" och så gör jag det.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA! Jag har velat det superlänge men måste vänta till jag är arton för mina födäldrar.
Tycker du om att krama folk? Inte folk, men personer jag tycker om!
Skulle du säga att du är trendig? Inte trendig kanske.
Äger du en digitalkamera? Jajamensan! Fast inte en så bra en.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det är nog aldrig någon som säger så, men jag antar att jag skulle störa mig på det.
Tycker du att du är attraktiv? Tja, det tycker jag väl. Ibland.
Vad är du allergisk mot? Ingenting jag vet om! Särskrivningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback