Jag vet ingen sötare.

Äntligen har mamma och pappa åkt så att jag får vara ensam! Eller i och för sig tycker jag ju om när de är här men det är så himla skönt att vara ensam ibland. Då kan man göra precis vad man vill och se ut hur som helst utan att någon annan ser. Och så kan man ju lyssna på vilken musik man vill utan att någon jobbig förälder klagar! Visserligen har jag inte på någon musik nu men.
   Först hade jag tänkt att berätta lite om igår när mamma och jag var i Helsingör och shoppade. Jag ska försöka att inte skryta för jag tycker själv inte att det är roligt att höra på såna som skryter. Men det enda jag egentligen tänkte säga om igår var att under dagen så hann jag med att göra en del ganska knäppa saker. Jag råkade välta ner saker i en affär två gånger, tappa min mobil i golvet minst fem gånger, glömma den i en affär en gång (som tur var hade hon som jobbade där hittat den och tagit den till kassan), gått in i en affär där det stank herrpiss en gång, gått in i andra personer massor av gånger, ätit glass ur en gul barnbägare med små figurer på, snubblat till på ett trappsteg i trappan på båten två gånger efter varandra och fått skavsår på ena foten under hela dagen!
   Som tur var fick jag det bara på högra foten. Eller jag vet inte om man kan kalla det tur men jag ska ju vara glad för att det inte var på båda fötterna. Men jag tror att det beror på att min högra fot är lite mindre än den vänstra och då är skon lite för stor. Det kanske låter lite konstigt men det borde vara så eftersom att skon på den vänsta foten passar bra och den fick jag ju inget skavsår på. Jag fick trycka ner lite toalettpapper mellan hälen och skon så att det inte skulle göra så ont. Eller det gjorde ju asont ändå, men jag fick stå ut.
   Det var synd att de nya fina skorna ger mig skavsår. Men jag får väl försöka fixa någon slags anordning som gör att jag inte får skavsår, typ femtioelva plåster på varandra haha. Alltså det var de svarta skorna som gav mig skavsår, de nya som är på bild i något av inälggen lite längre ner.
   Men nu måste jag berätta vad jag köpte. Det var inte så himla mycket, men det var i alla fall fyra saker. En liten typ metallicfärgad väska, en gråsvart kjol, ett par ljusa jeansshorts och en vit kofta. Egentligen gillade jag inte jeansshortsen så himla mycket, jag köpte dem nog för att de satt så himla bra. Eller om de hade varit lite mörkare hade jag gillat dem mycket mer. Problemet är att jag inte tycker att jag passar så bra i ljusa byxor. Men jag gillar dem ganska mycket i alla fall. Egentligen hade jag tänkt att lägga in en bild på kjolen och väskan i det här inlägget men jag har märkt att mamma och pappa har tagit med sig kameran. Så jag lägger in en bild imorgon istället.
   Jag måste bara berätta om två skitsöta och roliga filmer från Youtube som jag har sett på idag. Eller man kan nästan säga att jag har sett på dem tillsammans med Mimmi, haha. Den första är en film till sången All I want for christmas is you. Eller alltså det är olika klipp som är ihopsattta, och självklart så är det om My Chemical Romance och det är också de som sjunger låten. Men det som jag egentligen vill visa med den filmen är alla otroligt söta klipp! Eller låten är ju också söt men det är klippen jag älskar mest, det är så gulligt när de öppnar presenter och kramar varandra!
   Den andra filmen är ingen låt utan det är en kille som träffar Gee och han ska bli sminkad av honom. Den är så himla gullig den med. Gee ser så jävla söt ut helatiden och det är bara så roligt när de tejpar sig i ansiktet! Jag skrattar varje gång jag ser den. Ni måste kolla på båda filmerna!
   Nu tror jag faktiskt inte att jag har något mer att säga. Jag ska bara njuta av att vara ensam och chatta med Mimmi. Sedan ikväll ska jag nog se på Psych (hur det nu stavas) och kanske något annat om det går något bra innan det. Men först måste jag bara se de söta videorna igen!
   Dagens låt - Teenagers.
   Dagens text från filmen All I want for christmas is you på Youtube, Gee säger det när han får en present - It's for the hamster that I'm going to buy.
   Haha det är så jävla gulligt, det är efter 02.02 minuter.
  
http://www.youtube.com/watch?v=zvJvKyKBh-Q - All I want for christmas is you.
   http://www.youtube.com/watch?v=1TPCIQ8DWkA - Make up lessons with Gerard Way.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du måste lägga in en bild på allt du köpte jue, :D

2007-08-04 @ 16:09:19
Postat av: Carro

Och på skorna med. :D

2007-08-04 @ 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback