Doris och Mona-Lisa?

Idag har jag vart i skolan, inte gjort nåt speciellt.
Men när jag kom hem funderade jag lite på det där med fisknamn. Jag har kommit på två som jag tycker är söta. Jag tänkte berätta dem men ni kommer tycka att de är jättekonstiga. Jag tror att de ska heta Doris och Mona-Lisa. Asså Doris har jag alltid velat ha ett djur som heter och Mona-Lisa är bara så fint. Eller från början hade jag tänkt Mona bara, men då sa Joakim "som i Mona Sallin" och förstörde allt! Värsta glädjedödaren, hehe. Men jag tror att de ska heta det, lite speciellt och så.
Puffan hade sagt att hon skulle gå in på msn så att vi skulle kunna spela röj, men hon går aldrig in! Jag blir så irriterad.
Nu ska jag försöka skriva lite mindre på grund av kommentaren som jag fortfarande inte vet vem som skrev. Så jag slutar nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh, det var bara ett tips. Ta det inte så personligt!

2007-02-17 @ 12:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback