Orättvist.

Jag har bestämt mig för att ha lite fler bilder på min blogg. Det känns liksom lite trist när allt bara är svart-vitt hela tiden. Därför kan man ju ha bilder som gör det lite färggladare. Men det är så himla svårt att hitta bra bilder att lägga in. Jag skulle vilja ha bilder på söta kändisar (jag älskar att kolla på söta kändisar). Asså tjejer då, inte för att jag är lesbisk, utan de är så himla söta bara. Fast det är ganska svårt att komma på vilka kändisar jag ska ha. Det är väl inte direkt världens problem då då. Fast idag har jag nog ingen bild, för jag kan inte hitta någon bra. Har inte kommit på vem jag ska ha bilden på än. 
Men jag måste bara berätta om idag. Vi hade profiltid, extra SO, och då skulle vi börja på ett arbete om reklam. Det verkade ju jätteroligt och så. Men sedan när vi fick veta grupperna.
Skit.
Jag hamnade i en helt konstig grupp. Jag vill inte direkt nämna några namn, men alla personer har liksom sin lilla speciella sak som jag inte gillar. En säger inget, en är heeeelt oseriös och en bara skrattar åt den oseriösas klotter i tidningarna. Sedan är det ju jag, som försöker göra nåt. Men det funkar inte riktigt, utan jag bara sitter där och försöker göra nåt medan två leker och en är helt tyst.
Tja, så är det för mig i skolan. Eller asså såå hemskt är det ju inte, men asså varför skulle jag få en så jävla dålig grupp just när vi skulle göra nåt så himla roligt som reklam?! Jag fattar inte.
Visst. Jag brukar väl ha ganska bra grupper annars, men jag blir bara så avundsjuk när de andra fick så himla bra grupper. Suck.
Jag ska nog lägga in en bild ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem kom du med?
/Nyfiken

2007-02-13 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback