Onsdag.

Idag fick jag tillbaka mitt teknikprov! Aaaaah, min mage slog en volt precis innan. Fast jag fick bra. Jag vill inte skryta, men jag fick faktiskt det. Men asså på slutet höll jag på och somna, allvarligt! Det var bara sååå trist. Han snackade typ om batterier och bla bla bla. Men sen slutade lektionen, jippie.
   Men asså jag måste bara berätta om gympan. Usch! Det var inte kul. Vi skulle göra kullerbyttor och massa knäppa grejer på en lång matta. Allt gick väl rätt bra tills vi skulle göra grenkullerbyttor. Jag visste inte ens vad det var först. Det var i alla fall en bakåtkullerbytta när man särade på benen på slutet och ställde sig upp. Om ni fattar. Hehe, det gick inte så bra. Alla kunde göra det nästan perfekt från början förutom jag, och några till kanske. Jag bara fastade med huvudet, eller asså kunde inte rulla runt och fick inte ut benen. Fast det var faktiskt lite kul att göra bort sig, det kändes inte så pinsamt.
   Som det brukar göra.
   Och sedan hade vi också Johnnie som vikarie. Han så himla töntig. Värsta pojken! Okej, kanske lite ojuste. Eller osjysst, hur det nu stavas.
   Sedan måste jag också berätta. Jag ska börja på friskis&svettis. Det låter värsta töntigt, men det är bra. Och kul hoppas jag. Jag, Sofia och Malin hade tänkt att gå på tisdagar och torsdagar. Okej, nu sitter jag här och snackar om vilka dagar jag ska ha friskis&svettis. Hehe, kanske inte såå kul.
   Men i alla fall, nu ska jag nog gå.
   Och tack för alla kommentarer!
   Jo, skriver jag för mycket så att man inte orkar läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback