Störande lärare.

Idag fick vi tillbaka vårt matteprov. Eller asså jag visste ju vad jag hade fått innan men jag visste inte vad jag hade fått fel på. Men nu vet jag, och jag tycker det var ett så jävla töntigt fel! Det stod att man skulle skriva vilka vinklar en triangel kunde ha och en av dem skulle vara trubbig. Och då ritade jag upp en triangel. Och så fick jag 0,5 fel bara för att jag inte hade skrivit vilken av vinklarna som var trubbig! Snälla nån, det kan väl en tvååring?
Jag vet, jag fick bara 0,5 fel på hela provet. Men jag stör mig så jäkla mycket på honom. Visst, det är väl inte hans fel. Men just nu så hatar jag honom. Fast det kommer nog att gå över om ett tag, hoppas jag.
Nog snackat om provet. Idag så började jag sent. Men när vi (Malin, Klara och jag) gick till hemkunskapen sa Torgny att vi inte hade något idag. Det kunde han väl sagt innan liksom? Jag kunde ha sovit i en och en halv timme längre då. Gud, vad jag stör mig på alla lärare ibland.
De är så jobbiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback