Jag är så stolt över mig själv.

Idag har det väl hänt en del grejer, men jag tänkte bara berätta om i lördags. Då var ju jag, Sofia, Malin, Saga och Petra på Gröna Lund! Det var bara såå kul. Eller vi hann typ bara åka åtta attraktioner, men de var i alla fall roliga. Och jag är supernöjd över att jag vågade åka BÅDE Fritt fall och Extreme. Fritt fall var superläskig (fast jag åker den gärna igen), Petra sa att jag skrek så högt att hon fick ont i öronen! Men det går ju inte att inte skrika, vi föll ju typ åttio meter! Men det var jättefin utsikt längst upp. Synd bara att man satt där och var rädd för att man skulle åka ner igen snart efter. Efter så köpte jag ingen bild för jag ville helt enkelt inte, eller jag tänkte om jag skulle säga det till någon tror jag att de skulle tro på mig utan att jag behöver visa en bild.
Extreme däremot var skitkul! Eller den var ju lite läskig men jag åker den gärna igen. Den var bara sååå rolig, det var jättekul att åka runt uppochner och snurra och så.
Sedan åkte vi ju såklart den nya Kvasten, men den var inte så jätterolig. Eller det var ju jättekul att man hängde under rälsen när man åkte men, den var rätt seg och väldigt kort. Den lutade typ ingenting heller. Och så var det skitlång kö! Men den var i alla fall okej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback