Knäck.

Nu har pappa och jag precis gjort knäck! :D De blev jättebra tycker jag, hoppas de blir goda också. I receptet står det att "smeten" ska koka i en kvart, vi fick koka den i nästan en timme! Lite konstigt recept det där... Jag vet inte riktigt hur många det blev men jag tog en bild i alla fall. Den som orkar får ju gärna ränka dem.


Ikväll kommer Joakim! Woho. :D Pappa pratade med honom och han sa att han skulle komma när han hade städat klart i sin gamla lägenhet. Han ska ju byta lägenhet, från en etta till en tvåa, en våning ner i samma hus. xD Men den nya är jättefin. :) Hoppas man får hjälpa till lite med inredningen!


Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

men knäck är konstig. När jag har gjort brukar det stå ca 20 min, men man fick koka den i nästan 1h och 20 min :P



Såå, knäck är skumt...men gott :)

Postat av: Anonym

Knäck är gott ;)

2008-12-22 @ 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback