En vanlig måndag bara.

Åh, det är bara så himla roligt att få nya kommentarer! Jag antar att "S" står för Sara? Haha. Och angående själva "layouten", eller vad man nu kallar det, så har jag slitit med den i flera timmar! Hehe, det är ganska svårt att förstå hur man ska göra men när man väl har fattat det är det jätteroligt att ändra bakgrund och alla färger och allting. Jag kan ju ändra på precis allt om jag vill, storleken på allting och var det ska sitta och, ja, allt sånt där ni vet. Mimmi och jag har exprimenterat ganska mycket, hehe, men det verkar ju i alla fall ha lyckats, eller hur? I och för sig vet jag inte exakt hur hennes blogg ser ut nu (www.loban.blogg.se), men jag ska gå in och kolla sen, hihi. Hon höll på och ändra på lite olika färger och sånt förut, men jag antar att hon är klar nu.
   Sådär, då kan vi komma till saker som har hänt istället. Ehm, jag vet i och för sig inte direkt vad jag ska berätta men jag måste bara säga att det var jättetrevligt och roligt i lördags med Mimmi, Gaby och Madde! Och filmen (Supersugen, Super bad) var helt sjuk! Hehe, den var jätterolig, och om man tänker efter, så svor de nästan i varje mening, haha. Och det kändes konstigt att se Paulie Bleeker (jag vet inte vad han heter i verkligheten men han hette så i Juno) som en "tuffing". Visserligen var han väl fortfarande en så kallad "tönt" i den här filmen också, men han var ju verkligen inte som han var i Juno, haha!
   Idag har jag bara varit i skolan, precis som vanligt. Men för ovanlighetens skull började jag vid tio i tio! Wihoo! Men, mamma var ändå tvungen att skjutsa mig ungefär fem i halv tio, eftersom det var kö hela vägen till skolan, som det alltid är när man bor i Enebyberg! Antingen så har det inträffat nån himla olycka på Enebybergsvägen eller så är det för att de håller på att bygga någonting där vid "driving ragen" eller vad det nu kallas. Jag är inte direkt något golffan så jag har ingen aning om hur man stavar allt.  Just idag var det i alla fall så att de höll på att bygga någoting där vid golfsaken, vad det nu kallades, haha. De hade till och med satt upp trafikljus (temporära) så de kommer väl vara kvar där ett tag antar jag.
   Och idag så hade vi två byggubbar hemma hos oss också. Jag tror att jag inte har sagt det här till någon men, i alla fall, (inte för att det är så intressant men) vi håller på att göra om vår toalett och korridor på övervåningen. Så toaletten där uppe är helt utriven och det är typ inget i det rummet (så nu har vi bara två toaletter och man måste springa ner på mellanvåningen när man ska gå på toa på morgonen!). Sen imorse när jag höll på att äta frukost och göra mig i ordning och så, så rev de ut golvet där uppe med! Jag fick tassa på tå för att ens ta mig förbi, hela golvet var fullt med spikar! Och vi fick bära ner marsvinen och hela deras bur och hö och allt med, hehe, det var lite jobbigt.
   Nu måste jag nog fortsätta med lite SO-frågor, suck. Undrar om jag har någon fin bild att lägga in... hehe.
   Dagens låt ~ Fury!
   Dagens text ~ I've seen your flag on the marble arch. Love is not a victory march, it's a cold and it's a broken Halleluja. (Från Halleluja).

image112

Haha, Gee ser bara så rolig ut på den här bilden!
Jo, har jag nämnt att han sa grattis till mig på min födelsedag? Hihi. Det gjorde han!

Kommentarer
Postat av: Loban

Jaa, jag är väl typ klar med min blogg :P Men jag måste fixa mina kommentarer, för de är typ gråa nu, och man ser inget xD
Vad bra att det inte bara var jag och min perversa humor som gillade Superbad! Men i och för sig är det bara jag och Madde som gillar Charlie. Achmed the Dead Terrorist då? Han var väl rolig? "I Kill You!" Hehe... Ja, nu måste jag gå och skriva på mitt föredrag... Buhu.
Just det; nytt inlägg med två videor! :P En är Psycho Killer, den som vi kollade på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback