Lördagkväll i Frill.

Okej, det är just det här jag hatar med att inte vara hemma! Ingenting fungerar! Och om det väl fungerar så är det då sjuukt långsamt. Jag har verkligen gjort allt för att kunna ladda upp bilder här på bloggen men allt bara skiter sig... Jag kan få upp sidan som man laddar upp bilder från men that's it. Alltså, jag kan välja en bild och så men sedan så laddar den bara och sen så händer det inget mer! Jag fattar inte vad som är fel... åh, jag önskar jag var hemma nu! Det här kommer ju bli värsta tråkiga bloggen nu ju... bajs på det.
   Jag får försöka lägga in lite bilder från internet kanske och ta lite gamla bilder som jag redan har i arkivet, haha. Eller så får jag väl använda mina bäst beskrivande ord så att jag inte behöver några bilder, haha. Jag vet ju förstås inte om jag är så vidare värst bra på det, men... man får väl hoppas att det går hem ändå.

Just när man hade tänkt sätta sig ner och skriva ett trevligt litet inlägg kommer mamma och säger att det är efterrätt och att jag måste vispa grädde.. (senast jag gjorde det råkade det bli smör, haha, vispen här är åt andra hållet än den där hemma, så när jag skulle stänga av råkade jag dra på ännu mer, haha). Jag sparar det här så länge så lovar jag att fortsätta på inlägget senare ikväll eller annars imorgon förmiddag eller så.
   Ni får ha en superlördagkväll och hoppas på att jag inte sabbar grädden idag igen, haha. Puss på er, vi hörs!

Nu hade jag riktigt med tur! Jag har lite tid över att skriva klart det här innan programmet för ikväll fortsätter. ;) Haha. Nej men, jag har bestämt att jag, mamma och pappa ska köra en liten runda Alfapet! Det mytomspunna lunchrastsspelet i skolan, haha. Jag är säker på att det är töntstämplat att spela det men jag diggar det! Det är liksom inte bara tur (min tur i spel suger, och i kärlek likaså om ni undrar) utan man måste ha lite hjärna också! Och det är något jag har! Lite i alla fall..
   Jag tror inte jag har nämt det förut, men jag har hittat en superkul spelsida på internet! Nu kommer ni säkert dra en djup suck, i alla fall ni som är anti-alfapetare.
www.betapet.com! Det är en sida där man kan spela alfapet online mot andra, dock är det på engelska så jag tycker det är svårt, men det är jätteroligt! Jag heter Teresipet om någon skulle vara nyfiken. Men jag kan erkänna att jag har bara kört två gånger och förlorat båda, så min rang är inte särskilt bra, haha. Jag skapade konto idag så... jag är lika ny som ni, om ni skaffar konto. Jag läste om sidan i FRIDA så det är inte direkt min egen idé. Men ni borde verkligen prova, om ni är en sådan typ som gillar alfapet, vill säga.

Jag känner på mig att bloggen kommer bara bli ett helt... bibliotek av bokstäver efter ett tag. Jag har så mycket att säga! Jag hoppas bara att man inte får dysleksi (hur stavas det egentligen...?) av att läsa alla rader. Oj... hoppas inte det där var något taskigt sagt mot de som verkligen har dysleksi... Haha, stavningen ser helt sjuk ut! Det kan väl inte stavas så? Ni kan ju rätta mig om ni vet hur det stavas, jag är nog den värsta rättaren i världen så det är fritt fram att rätta mig! Jag måste ju få smaka lite på min egen medicin någon gång... hehe.

Åh, det här är ju bara för härligt! Jag kan lägga in bilder från internet! Det är bara bilder från kameran som skiter sig... undrar varför :O Men, jag får väl vara glad för något. :) 
   Och nu är jag helt superförälskad i en sak. Haha, det kanske verkar lite konstigt att jag bara säger så helt plötsligt. Men för bara några minuter sedan gick jag in på google och sökte på "Litte miss t-shirts" och då hittade jag en sida med alla underbara t-shirtar med alla roliga tryck! Jag har ju redan köpt en med Little miss busy, men jag fattar ju att det inte är en "äkta" Little miss, hehe. Så jag måste ta och köpa några "riktiga". Det är inte direkt bara för att jag vill ha de riktiga, det struntar jag ju i, jag är ju ingen märkesfjant heller, haha. Men det finns så många andra söta tryck när man köper de som riktiga. Här är några.

            

Ja, alltså den första bilden är det trycket som jag redan har. Förutom att det är lite annat typsnitt och så står det inte "by Roger blablabla" under. De andra två är bara två jag gillar men, to be honest, så är jag superdunderkär i varenda tryck! Jag fattar inte varför jag inte har köpt såna här tröjor innan!
   Om ni undrar så hittar man dem på www.80stees.com och de kostar 26 dollar styck.

Nu när Malin äntligen är inne på msn måste jag ta tillfället i akt och prata lite. Så kvällens inlägg får sluta lite abrupt. :P Jag hoppas jag kommer kunna skriva imorgon igen men det är jag nästan säker på. Ni får ha det så bra så länge, jag älskar er alla!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tackar, tackar. Sa jag att jag börjar skolan den 19? Kanske inte, men jag gör gärna något med dig!

Jag älskar också Little Miss/Mr. Men tröjor. Jag älskade böckerna när jag var liten också. :P

Imorgon kan jag skriva lite på bloggen, tror jag... Har inte riktigt haft tid än.

Kram.

2008-07-13 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback