En liten dos blogg.

Ja, då var det väl dags för dagens dos blogg igen då. Hehe, för ovanlighetens skull så sitter jag faktiskt inte i köket! Kan ni tänka er?! Nämen, just nu sitter jag faktiskt i soffan och kollar på TV. Eller... så mycket TV hinner man ju kanske inte titta på nu när man skriver men, hör gör man i alla fall! Hehe, jag kollar på Från Koja till Slott. Inte direkt ett av mina favoritprogram men det var det enda vettiga program jag hittade, hehe.
   Okej, nu kanske jag kommer ifrån ämnet lite grann... Inte för att jag direkt har något ämne, hehe, det känns som att jag har tagit slut på alla ämnen nu. Haha, det händer liksom inget intressant de här dagarna så jag vet inte riktigt vad jag ska berätta för er. Imorgon kommer pappa, jag saknar honom supermycket även om han åkte i söndags eftermiddag bara, hehe. Och imorgon kväll ska vi ha typ gäster här... vår granne, vår "halvgranne" (hehe, han bor två hus bort, vi brukade hyra hans hus under sommaren när vi inte hade vårt eget, det bygdes 2001 av oss), och sen några andra som jag inte vet vilka det är... någon ska tydligen ha en dotter på fem år som jag måste ta hand om! Suuck! Jag gillar barn men inte när föräldrarna bara lämnar över dem till mig bara för att jag är... en ungdom, eller vad jag nu är, haha. (?).

Idag har det inte direkt hänt något speciellt... min faster och hennes familj kom över en liten stund för att lämna någon grej pappa hade glömt hemma hos farmor när de röjde hennes hus (hon gick ju bort förra året... :'(). Det var typ en LP-spelare. :P Och hon har ju tre barn, jag vet inte exakt hur gamla de är men de är 5,6 och 8 tror jag. Han som är 5 fyller år på min namnsdag, hihi, den 26 april. Det är lite coolt! Och hon som är 8 har världens coolaste personnummer! No excuses! 000222 och sen tror jag hennes sista siffror är 0022. Haha, så hennes personnummer är 000222-0022. Är inte det coolt?!
   Haha, det är bara jag som är lite avis... mitt är ju så hemskt tråkigt. 940120-4145. Ja, om nu någon var intresserad av att veta.

Senare klockan tio ska mamma och jag se på Midsomer Murders, igen! Fast det är så klart inte samma program, haha, nej, mamma har köpt veckans nummer med Expressen. Vi har typ alla förutom de två veckorna som vi var bortresta, sportlovet och påsklovet.
   Ja, just det! Nyss såg jag även på När & Fjärran och gissa var de åkte? Okej, det kan nog inte ni gissa, haha. Men det var samma stad som mamma och jag åkte till när vi var i Turkiet snart tre år sedan. Side, heter den. Men de var på värsta lyxhotellet, mammas och mitt hotell var inte direkt i... samma klass, som sagt, haha. Men vi åkte bara på någon himla billig sista-minuten resa.
   Åh, jag längtar bara så mycket till Grekland! Jag har inte vart utomlands i ett varmt land på... snart två år. :S Senast var Spanien i början på sjuan... hehe. Vi har bara vart i... Italien och åkt skidor, New York på höstlovet och Frankrike och åkt skidor, om det nu är lite...? Hehe.
   Vi hörs imorgon hörrni! Hare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback