Gröna Lund 08.

Äntligen har jag sommarlov! Och för att fira det åkte jag och några till till Grönan! Närmare bestämt var det jag, Gösta, Carro, Johanna, Elin, Flisan och Klara. Och sen träffade vi Adam, Anna, Felle, Ylva och Emelie där också, men vi var inte så mycket med dem... Ylva och Emelie åkte hem redan vid typ halv sju med Klara och Flisan och Elin åkte hem vid sex...
   I alla fall, det var jätteroligt! :) Och jag är så nöjd för jag åkte alla läskiga saker som jag inte hade åkt innan. Visserligen var det inte så mycket jag inte hade åkt men, jag hade inte åkt tilt, och det åkte jag två gånger! Och sen hade jag bara åkt extreme en gång tror jag och katapulten en gång också. Nu åkte jag extreme fem gånger tror jag, och katapulten två gånger! Egentligen var det kanske lite onödigt att stanna där så länge eftersom vi redan hade åkt allt vid ungefär sex... men det var ändå roligt att åka allt igen och sitta och prata lite vid middagen. :P Vi åt våfflor och muffins till middag och killen i kassan vid våffelstället var så jäkla skön! Haha, bara jag, Carro, Johanna och Gösta fattar nog för det är lite svårt att förklara... hehe.

Sen så fick vi skjuts hem av min broder, hihi. Och Gösta tog massor av fula flummbiler i bilen (finns tyvärr att titta på på Facebook xD) och jag tog några med. Jag har faktiskt skapat ett album på Facebook, mitt första! Förut visste jag inte hur man gjorde... hehe, men nu har jag fattat. :P Jag kan lägga ut några bilder här också, jag måste ju ha ett bildbevis för att Carro och jag har åkt tilt, hehehe.

                   

Jag vet inte om man kan se det men det är i alla fall jag och Carro som sitter näst längst till höger och till höger i tilt. :P Hehe.

Nu har jag inte något mer att säga idag... ni får ha en bra kväll hörrni. :) Jag vet inte riktigt vad jag ska göra men jag hoppas i alla fall att bror min ska stanna ikväll (han är fortfarande här). Kramar! <3
.

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, trodde det stod att vi fick skjuts hem av din LILLEbror xD jaaa, våffelkillen var rolig, och lite förvirrad! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback