HAARP-redovisning på tisdag...

Jag har precis tittat på Snuten i Hollywood 2 och, haha, jag måste bara säga att jag älskar de filmerna! Jag minns förra sommaren när jag knarkade dem. Jag bara måste se nästa film som går nästa lördag, #3 alltså. :) Då är den den... 27 september. Det närmar sig! :D Shit, snart är det verkligen den 15 oktober och jag kan inte fatta att det är sant.
   Jag älskar musiken i filmen, men det är tråkigt att de har just den musiken i "Carzy Frog", som jag antar alla vet vad det är för något. Usch och fyfan vad jag hatar Crazy Frog, det förstör allt för alltid när jag hör den musiken så är det första jag tänker på den där fula grodan! Haha.



Matthew Bellamy är förevigt bäst.
   Haha, jag vet inte vad jag ska skriva nu. Allt jag kan tänka på är ett visst datum, och tisdag. Efter att jag har klippt mig ska jag sätta mig vid datorn för resten av kvällen. Tur att jag börjar tio dagen efter också. Dock skulle jag struntat i om jag började åtta, it wouldn't matter, 'cause I love you so.
   Jag ska klippa av ganska mycket av mitt hår. Jag har tröttnat på det långa och oklippta rufset jag har nu. Även om det är kortare kommer det fortfarande vara lika lockigt och underbart (som alla jämt säger att det är... haha), så ni behöver inte oroa er. ;) Haha, jag kan med glädje ge över titeln längsta hår i klassen till Malin. I och för sig hade hon nog längre hår innan med, haha, men nu blir det mer tydligt. Dock är nog Ellinores hår längst... aja, whatever.
   Nu ska jag trippa upp till mina kära päron igen, vad de nu pysslar med. Jag tittade på tv själv förut så, jag antar att de sitter kvar vid matsalsbordet. Men först blir det nog ett litet stopp på hotmail, haha. <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback