Med kompass och karta i handen.

Idag har varit en jätteskön dag med tanke på att vi knappt har gjort något! Men, det var ganska jobbigt att orientera... hehe, och det gick inte sådär jättebra heller måste jag väl erkänna. Innan orienteringen hade vi i alla fall spanska och sedan mentor, så det var inte så... ansträ- ngande, haha. På mentorn åt vi kakor. :D Haha, det var gott.
   I alla fall, sedan åkte Carro och jag hem till mig och gjorde lite lunch eftersom det var äcklig mat i skolan. Ja, ni hörde mig säga det där! Ehm.. skriva, hehe. Men, jag som alltid brukar gilla all mat gillar faktiskt inte maten det skulle bli idag! Det skulle bli... *trumvirvel*... Skånsk kallops med potatis! Hehe, det är klart det är gott, men inte om man äter det i skolan... eww. Det är knappt något kött, bara fett, och sedan så är det geggig potatis istället för... vanlig, hehe. Inte så värst gott. Men jag ska inte klaga! :D Vår mat brukar vara väldigt bra, så jag är nöjd ändå.
   Carro och jag gjorde i alla fall makaroner med köttbullar medan vi lyssnade på HAARP- CDn. :) Dock var ketchupen slut, haha, så vi fick ta chilisås och mango chutney istället. Men det blev gott, som tur var. :) Sedan kollade vi lite mer på HAARP, haha, fast på DVDn, sedan bytte vi om. Jag, klantig som jag alltid är, hade glömt mina joggingskor i skolan så jag fick ta ett par andra jag hittade i ett skåp, hehe. Men de var väldigt bra faktiskt!


Jag orienterade med Ebba, men som tur var hade vi inte en såhär gammal kompass! Haha, inte för att vi använde den så mycket men... lite använde vi (jag mest, hehe) den i alla fall! Efter kontroll fyra samarbetade vi dock med Gösta och Sofia W eftersom de var lika lost som vi. Haha, någon hade gömt kontrollen så det tog oss en ganska så långt tag att hitta den... (när- mare bestämt 35 minuter).
   Men vi berä'ttade för Nina och hon skulle dra av en del minuter för oss. Så vi får ett VG ändå! :D Ebba, du och jag äger! Även om det kanske är du som äger men... haha. Jag är en lat- mask, men jag är bra på kartor och kompasser, tror jag? Det blir mer senare! Kramar.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad förvånade alla blir över att just vi lyssnade på HAARP :D XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback