Everything I do, it just comes undone.

Idag åkte de flesta i min klass till Åre, och om jag ska vara helt ärlig, tycker jag det var hemskt skönt! Visst, det är väl kul att åka till Åre, men jag kände mig inte så sugen på det, skulle säkert bli helt mobbad också. Ja, jag kan åka skidor, helt okej faktiskt. Men nej... jag vill ändå inte åka.
   Nu har jag i alla fall provat ut skridskor till imorgon så jag är helt klar och vet vad jag ska ha på mig. Jag är säker på att jag kommer se ut som en fjant och halka tusen gånger, även om jag faktiskt gick på konståkning i flera år när jag var mindre! Men... jag var den sämsta, haha, och den lilla förmågan jag hade då är nog puts veck nu. Jag fick välja mellan mammas otroligt gamla skridskor som är lite för små, och ett par ganska mycket för stora jag tror vi köpte för några år sedan. Jag valde de för små och gamla, jag gillar de mer. :) Lite utslitna och missfärgade, men det är bara härligt.
   Tidigare idag bakade jag också havrebollar! Egentligen skulle man ha i 1/2 dl kokt kaffe, men lat som jag är tog jag kaffe direkt från kaffemaskinen. Det kaffet är ganska så mycket starkare, så nu smakar havrebollarna kaffe! Fast de är väldigt goda ändå. :) Även om jag hatar kaffe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback