It's such a beautiful night.

Nu var det två dagar sedan jag skrev något men jag har verkligen inte hunnit! I fredags hade jag födelsedagsfest och vi bowlade och innan alla kom var jag med Gösta så då hann jag inte skriva så mycket. Och i lördags skulle vi till min kusin Sandra som fyllde 16 i torsdags på födelsedagsmiddag. På morgonen och förmiddagen igår var det öppet hus i min skola, så då var jag där. Jag, Carro och Sofia satt vid teknikavdelningen och lekte med ett leksakståg, en helikoptersimulator, massa saker som blinkade och lät och en apparat som man kunde prata med varandra i. Alla sexor fick köra tåget och hämta godis som vi la i en vagn åt dem, haha!
   Nu hade jag tänkt lägga in lite bilder från i fredags, sedan skriver jag ett nytt inlägg där jag lägger in alla bilder från igår. Om det är någon som vill ha en bild är det bara att säga till. :)











Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Men Herre Gud(!!!!!!) vad min näsa ser stor ut!!! För att inte tala om mina kinder. Haha, liten o knubbig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback