I'll show you how God falls asleep on the job

HAHA åh vad kul det här är. När pappa och jag åkte ner hit så spelade jag musik från min iPod hela tiden, och när vi nästan var framme spelades Knights of Cydonia. Efter att ha lyssnat en bit på introt sa pappa "det här låter ungefär som en låt jag gillade som liten!". Så tänkte han lite och kom på att den hette Telstar, men han kom inte på med vilket band. Jag kom inte på det förrän nu att kolla upp den låten, och så vissar det sig är det är The Tornadoes som gjorde den låten! Bandet som Matthews pappa spelade i! Det är säkert därifrån Matthew har fått inspirationen till Knights of Cydonia men det är ändå coolt att pappa gillade dem och nu gillar jag Muse!

Var bara tvungen att berätta, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback