I'm gonna love you more than anyone.

Jag sitter i skolan och har precis skrivit klart mitt tal om förebilder. Jag vet inte om det blev så jättebra men, jag ska försöka slipa lite på det när jag kommer hem (det går inte här när alla pratar som fan!) och om jag blir nöjd så kanske jag publicerar det här. Efter att vi har lämnat in det då så klart.
   Igår kväll, eller... natt. Runt två. Då låg jag i alla fall och funderade på massor av saker. Som jag vill skriva här. Men jag vet inte om jag vill skriva det för alla läser ju. Fast jag tror nog jag vill skriva i alla fall. Jag ska försöka minnas det jag ville skriva till jag kommer hem! För jag kan inte sitta och skrva det här...
   Haha, förlåt för ett skumt inlägg! Om det blir för konstigt tar jag bort det när jag kommer hem. Haha. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback