To be endlessly cold within and dreaming I'm alive.

Hej på er alla! Förlåt för den skrala uppdateringen igår (eller rättare sagt ingen alls), men jag var hos Malin och sedan hade jag massa skit att göra på kvällen. Inte för att jag gjorde så mycket av det men... det är en annan historia! Jag gick och la mig halv två och... jag tror det måste varit sista gången. Jag sov fem timmar i natt och man märker verkligen konsekvenserna! Jag fattade lite på lektionerna, hade ingen aptit och var tvungen att lyssna på Hysteria hur mycket som helst för att över huvud taget ha något humör. Jag lyssnar på den nu med, men instrumental, annars går det inte att plugga för då börjar jag bara sjunga med.
   Ja, ni hörde rätt! Jag pluggar. Fast det går inte så bra för jag orkar inte ens anstränga mig... jag fattar inget av matten som handlar om bråk. Ännu mindre förstår jag när läraren inte går igenom (och för hundrade gången glömde mitt prov hemma)! Sedan måste jag redovisa i geografi i morgon och jag orkar verkligen inte anstränga mig mer! Jag har fått göra allt arbete känns det som och nu orkar jag verkligen inte mer.  Jag menar inte att jag har skrivit all text men jag har fått säga åt alla vad de ska göra, vad  de ska redovisa, mejla, ringa, fråga OCH träna på min egen text! Jag kan lika gärna redovisa själv känns det som just nu.
   Sedan har vi geografiprov och spanskaförhör på onsdag plus massa franskaglosor i veckan med. Inte för att det är så farligt men mamma håller också på och tjatar om att hon vill åka skidor i helgen så jag måste ta ledigt på torsdag och fredag! Aldrig! Jag ska på Isabels fest på fredag och jag orkar inte missa ännu mer! Skidor får vi ta efter lovet... någon gång.
  
Förlåt för det klagande inlägget men jag måste skriva det någonstans. Grattis om ni läste ner hit, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback