My shadow is the only one that walks beside me.

Nu har jag skrivit in alla hundra franska glosor i glosläxa och börjat träna på dem, jag känner mig väldigt duktig! Men jag har inte orkat börja träna på monumenten än... jag kan knappast något om dem från början heller. Men det är i morgon kväll kvar också! Jag har lång tid på mig.
   Jag kollade på ticnet förut efter biljetter till Green Day's konsert i Globen elfte oktober. Det var slutsålt, säkert jättelänge sedan. Fan. Jag kollade på blocket, tradera, eniro och alla sådana sidor. Det finns en ståbiljett på eniro för sju hundra, och sedan massor av biljetter på olika sidor men aldrig att jag betalar över tusen spänn! Fast jag vill ändå så gärna gå... jag vet att jag inte är ett jättefan av GD men de är så bra! Och jag ska köpa nya skivan i morgon efter skolan också. Förhoppningsvis hittar jag en billigare ståbiljett lite senare, det kommer troligtvis bli folk som ångrar sig eller inte kan gå i slutändan. Lite erfarenhet har jag ju faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej :D

Jag visste inte att du gillade dem :) Så, vad tycker du om min blogg nu då?

Just det, vad använder du för program när du redigerar bilder?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback