The list


Åh, vad arg jag blir på min dator nu. Den beter sig så konstigt! Den är jätteseg, vissa program hänger sig ibland och allting är bara allmänt... långsamt. Som jag sa. När jag sitter och skriver nu så syns det jag skriver några sekunder efter att jag skriver det.

I alla fall, nu ska jag göra en lista. På alla konserter jag har varit på. Eller ja, alla konserter som har varit bra. När jag var yngre gick jag ju på några konserter med svenska artister. Tomas Ledin, Magnus Uggla, Lena Ph med mera, men det var inte bra, och då gick jag ju med mamma och pappa. Så enough about them.

211007 MUSE
260208 PANIC! AT THE DISCO
170908 COLDPLAY
151008 THE LAST SHADOW PUPPETS
311008 SIMPLE PLAN
240209 BLOC PARTY
310709 U2 (+ SNOW PATROL)
220809 COLDPLAY + WHITE LIES
040909 HÅKAN HELLSTRÖM
111009 GREEN DAY
241009 MUSE

041109 WHITE LIES

Jag vill fortfarande så gärna gå och se White Lies men det är artonårsgräns på Berns. Jag har precis mejlat "nöjeschefen" om man kan gå med förälder men jag förväntar mig inte direkt att det kommer gå. Skulle vara så synd i såna fall... Mamma och pappa säger i alla fall att de skulle kunna gå dit med mig om man fick! Och om man inte fick så vill jag åka dit i alla fall. Lyssna utanför.


Kommentarer
Postat av: anna

vilket teckensnitt har du på dina rubriker? ;) det är supersnyggt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback