Biffy Clyro




Am I ready to take that chance, put my faith in someone else?


Jag har ingen aning varför jag la ut den där bilden men den får jag väl bjuda på. Just nu sitter jag och funderar på vad min novell jag ska skriva på tisdag ska handla om. För tillfället har jag en idé om droger, ett par röda skor och en flicka som blir påkörd. Låter galet va! Men jag tror jag kör på det. Det känns som vad jag än skriver om så kommer jag nog få samma ungefär samma resultat.

Biffy Clyro är förresten sjukt bra! Var bara tvungen att säga det, har lyssnat på dem hela veckan. Jag hoppas verkligen, verkligen att de kommer som förband till Muse på Wembley eftersom de ju var förband åt dem en del i höstas! Skulle vara grymt som fan. Men My Chemical Romance, som 2007, skulle ju inte vara helt fel det heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback