A universe is trapped inside a tear



Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain.

Bildtexten och bilden är tagen från flickr.com, så det är inte mitt. Men fint är det! Idag har varit en bra dag måste jag säga. Ganska skön skoldag, slutade tio över två. Efter det åkte jag hem och vilade ut i soffan resten av eftermiddagen! Eller där emellan så ringde jag faktiskt och bokade tid till lasergame i morgon! Där jag hade tänkt vi skulle vara från början var redan fullbokat (eftersom jag hade ringt och försökt boka till fel nummer i flera dagar) så det fick bli ett annat ställe där jag inte har varit förut! Men det blir säkert bra det också.

Eftersom vi ska träffas i Mörby vid elva i morgon kommer detta bli en tidig kväll för mig! Det var nog ganska länge sedan jag gick och la mig så pass tidigt (planerar väl runt 00.00) faktiskt, i alla fall vad jag kan minnas. Men jag ser jättemycket fram emot till morgon och det kommer bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback