Att älska någon är speciellt



Jag letade efter ett gammalt mattehäfte i en flyttlåda och hittade den här.

Senaste gången jag rotade igenom den garderoben var när jag skulle ha ett liggunderlag till Coldplaykön och var tvungen att riva ut alltihop. Först fick jag panik och trodde att vi inte hade några. Liggunderlagen låg där, men allra, allra längst in i ett litet utrymme bakom alla tunga flyttlådor. Smart va? Nu har vi flyttat dem så de ligger längst ut. Man vet aldrig när de kan behövas igen! Vänta lite... jag hade ett liggunderlag till Muse. Fast då behövde jag inte rota, så senaste gången jag rotade var innan Coldplay, ja. Ska jag nämna igen hur bra de där kvällarna var? Vill ni veta? Vet ni redan? Det går inte att förklara i alla fall. Så bra var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback