Proclaim eternal victory




Idag gick jag och la mig halv sex och gick upp två, bra jobbat Teresia! Men men, det är helg och då får man göra sånt. Även om min söndag endast kommer vara cirka nio timmar lång, med tanke på att jag måste gå och lägga mig vid elva ungefär. Ikväll vid sex kommer Sandra och Julia över på födelsdagsmiddag! I år bestämde vi oss för att ha en gemensam middag, så vi firar både Sandra och mig idag.

I morgon är det skridskor i skolan igen, börjar tröttna på det nu! Även om vi bara har åkt två gånger. Men det känns som hur jag än gör så blir skridskorna inte tillräckligt hårt spända. Anyways, nu ska jag gå ner och spela lite Rock Band innan jag ska byta om. It's time we saw a miracle... Absolution är så jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback