I am not afraid to keep on living


Nä nu, bajs på matten. Jag har bara de sex allra, allra svåraste uppgifterna kvar på hela kapitlet och nu orkar jag inte göra dem. Jag kan i alla fall min spanskaredovisning bra, om jag får ha papper så klart. Vilket vi får ha. Nog om skolarbete! Nu ska ni få se lite fler bilder från igår! Jag har mina aningar om att det kommer bli många...














Sedan var Sara så generös och lämnade mig en liten bit kaka. ;)

Näst sista bilden på Emil är bara för söt! Tänkte bara säga det. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hon är snart halv nio och jag har ingen att chatta med, buhu. Jag ska nog käka semlan som mamma och pappa köpte till mig idag och sätta mig framför Absolution Tour. Kanske läsa lite biologi om jag orkar... fast nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback