Muse på Roskildefestivalen 2010


Okej. Väck mig inte ur den här drömmen nu för fan. Muse på Roskildefestivalen i lördags! Vi stod vid staketet men inte allra längst fram eftersom det fuckade sig med köandet. Vi var där först, men vi förstod inte riktigt var vi skulle köa. Så sen när vi väl förstod var det cirka hundra personer framför oss. Men vi var först, vi var där halv tio på morgonen och köade tretton timmar.

Det var så jävla underbart, fantastiskt, superbra, bäst och resten av världens alla positiva ord! Plus att det inte alls var trångt där jag stod så jag kunde hoppa och dansa så mycket jag ville! Det var verkligen ingenting jag kunde klaga på. Förutom att de kunde ha kört Citizen Erased eller MK Ultra, men what the hell, det var bäst ändå. 75,000 personer som sjunger "bury it, I won't let you bury it, I won't let you smother it, I won't let you murder it" var obeskrivligt. Jag ska lägga in alla låtar lite senare, jag hittade en användare på Youtube som hade filmat alla låtarna i hur bra kvalité som helst! Jag är så tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback