You came along and you cut me loose


Okej, nu har jag gjort en liten sammanställning av röstningen på muse.mu över vilka låtar publiken vill höra på de konserter jag ska gå på. Muse har lovat att spela minst en av de låtarna som hamnar i topp fem. På Kaisaniemi Park ser det hur så här:

Citizen Erased 6,7%
Bliss 6,6%
Fury 3,2%
Plug In Baby 3,3%
Knights Of Cydonia & Map Of The Problematique 3,1%

De tre första är ju underbara! Men sen de andra tre. Jag förstår inte hur folk inte kan förstå att de låtarna redan är självklara i setlisten. Nu kommer de spela en av de tre och så kommer de ha hållt sitt löfte och vi kommer inte ha fått något speciellt alls! Som tur är ser det lite bättre ut på Wembley Stadium den elfte då det ser ut såhär:

Citizen Erased 8,1%
Bliss 6,1%
Showbiz 4,3%
Fury & Hyper Music 3,6%

Här är alla fem helt underbara! Ingen av dem är "vanliga" låtar! Fan vad jag ser fram emot den här konserten. Helst av allt vill jag höra Fury men jag tror inte de kommer spela den, om de gör det blir jag förvånad och överlycklig! Så jag hoppas på Citizen Erased istället. Skulle vara kul att få höra Hyper Music också! Nu är det inte ens två månader kvar... woaaaah! Och på måndag ser jag dem igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag var också där! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback