You're running out of places to hide from me


Nu till något annat, som faktiskt inte har med Muse att göra! Idag kom min gudmor och hennes äldsta dotter hit från Holland! Vi hämtade dem på Landvetter vid halv tolv ungefär och sedan har vi ätit lunch, badat, köpt glass, ätit middag, spelat spel och så vidare. Sitthängmattan, som jag kallar den, som vi har ute vid uteplatsen var väldigt populär måste jag säga.


Mirthe och jag i gungan! I alla fall en av oss är lite intresserad av att kolla in i kameran...


Mirthe råkade doppa sin katt i vatten förut så då fick vi sitta läänge och torka den med en hårtork. Till slut blev den torr!


Hallon, jordgubbar, glass och hagelslag (holländskt chokladströssel) är så sjukt gott! Bara bilden gör mig sugen.

Kommentarer
Postat av: Emma

lyckost! jag stod en bit bort, men ändå nära och jag såg jättebra! bilderna blev bättre än jag trodde och jag blev lite mallig när jag upptäckte att han titta in i min kamera! Ja, Muse har länge varit en av mina favoritband! :D Min bror har lyssnat på dem i evigheter så det tog inte lång tid innan jag började lyssna på dem också ;)

Postat av: Emma

Han blir 25 år i år. Han upptäckte dem på en festival 2004, så det är ju inte så längesen, hehe. Jag började lyssna på dem lite smått 2006 när Blackholes and Revelations kom ut, så det är ju ungefär lika länge som dig :). Jag har dock bara sett dem 2 gånger, men det kommer definitivt bli fler! :D

2010-07-25 @ 08:06:58
URL: http://iamemma.webblogg.se/
Postat av: elinita

JAG ÄLSKAR HALLON!!!!

2010-08-23 @ 20:00:16
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback