You just see what you want to see



Glad midsommar! På bilden ser ni min mycket fina midsommarlunch. Men datorn, och jag, blev så satans varm så jag var tvungen att gå in efter ett tag. Tangenterna brändes! Jag vet inte hur varmt det var men det måste varit... trettio?

Hur som helst. Jag vet inte vad fan jag har gjort de senaste veckorna, men nu ska jag i alla fall börja skriva igen. Om åtta dagar ser jag Muse! Eller om åtta dagar väntar jag på att se Muse, rättare sagt. I Danmark, med Malin. I solsken, hoppas jag! Fast egentligen spelar det ingen roll, det får vara vilket väder det vill, så länge de inte ställer in. På tal om Muse, jag har glömt bort att jag ju har en MUSEMATTA! Alltså, en musmatta med Muse på. Den är så gammal men fortfarande lika fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback