1803102308


Okej, jag kanske måste förtydliga mitt förra inlägg lite. Och jag känner att jag är ganska mycket efter alla andra. Den första dagen på jävligt länge då jag dissade datorn för en dag för att plugga görs det offentligt att Muse ska komma till Stockholm i sommar, närmare bestämt den 21 juli! Dock är det inte bestämt vilken arena än, jag hoppas på Stadion! Tror ni att jag dog eller att jag dog? Det kommer alltså bli tre konserter med Muse i år då! Jag köpte även Malins och min biljett till Roskilde idag, 1180 kr styck. Men vad fan, det är det värt!

Till på det var min dag mycket bra, vi hade fysikprov hela eftermiddagen som gick så bra! Jag tror det i alla fall. Om jag inte får MVG blir jag förvånad, för det kändes så jävla bra när jag gick därifrån. Och jag har inte kommit på att jag gjort något fel än heller. Åh, du underbara dag! Ta inte slut! Men jag måste sova väldigt snart...


Kommentarer
Postat av: Anonym

HOHO <3

2010-03-19 @ 07:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback