Can't get off this ride


Världens blåmärke på vänstra knät tillsammans med någa mindre på högra ljumsken plus träningsvärk i benen. Ungefär så ser man ut efter Roffes "gymnastik-gympa" vi hade igår! Vi körde several lekar och övningar. Bland annat att slänga sig över en nästan två meter hög bom med en till bom cirka en meter under. Ja, på ett speciellt sätt då. Därav blåmärkena på ljumsken! Fast det var ganska kul faktiskt. Kapplöpning i att komma över salen sju personer med bara en matta och en liten pall också. Plus en liten plopp man kunde hoppa på. Sedan var det sex timmar matteplugg som väntade när man kom hem, sex till tolv. Så ni kanske förstår hur underbar min måndag var? Skämt åsido... Plus att världens längtan efter Joakim slog in på kvällen också.

Jag orkar inte prata om dagen. Eller visst, det var kul att flamsa runt i skogen på biologin och försöka locka till sig bofinkar med hjälp av bofink-ljud på mobilen. Och det var kul att flumma med Marcus och Ludde på svenskan när vi skulle prata om boken vi läst. Fuck att jag förlorade sten-sax-påse och fick vara sekreterare! Men matteprovet gick sådär, eller jag var säker på allt jag skrev. Men sen tog näst sista uppgiften över en timme för mig så jag hann inte med den sista MVG-uppgiften! FACK! Jag skulle ju inte prata om det här... varför gör jag det ändå? Jag vill bara ha lov... på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Maado

Det är klart att jag var!! :D Dock var det min första konsert eftersom jag inte upptäckte bandet förens för två år sen men oj vad hooked jag är nu.

Satt och grät när biljetterna till wembley blev mina :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback